Thursday, May 6, 2010

The first day of the rest of my life


Nu as fi crezut niciodata ca o sa adun atatea experiente pe parcursul a trei ani. Au zburat ca prin vis si clipa de clipa am legat drumuri, am legat prietenii, am adunat si am pastrat cele mai frumoase , cele mai amare, cele mai periculoase si tensionante clipe.
Primul examen important: filosofie, anul I, ora 8, multe foi, mult prea multe emotii si o sala mult prea mica pentru oameni mult prea calzi. A trecut si asta, au trecut si celelalte examene, au trecut si anii. Ne regasim adunati intr-o filmare de 3 minute, in care personalitatile noastre iau forma si prind culoare. Parca si acum aud ecoul vocilor noastre tipand in cor refrenul melodiei, care a devenit hit. :))
Am dat glas comunicarii, am dat glas prieteniei. We were born to run so let's run:X

No comments:

Post a Comment