Wednesday, May 12, 2010

CRParty 2

Dupa cum ati observat multi dintre noi vrem sa ne petrecem, asa ca am ales data de 20 spre 21 mai. Adica joi spre vineri. Pretul va fi undeva pe la 50 ron care va include cazare, mancare si muzica :D. Despre locatie nu pot sa va spun nimic momentan. Ar trebui sa stiu cati o sa fim pentru a alege o locatie. Oricum va fi undeva la o vila in apropierea Brasovului.

Va rog lasati comment cu numele vostru si confirmare ca veniti. Este foarte important sa faceti asta ca sa stiu cum sa organizez tăt. Sau imi spuneti mie sau lui Solo la scoala.Va multumesc :)

5 comments:

  1. eu vin...in proportie de 90% doar doar sa nu intervina ceva!!!

    ReplyDelete
  2. Din pacate eu am un team building chiar in weekendul ala. Cu catralioane de pareri de rau, va urez dixtractie maxima!

    ReplyDelete
  3. de ce nu puneti si voi un chef la sf saptamanii??? adica vineri..nu joi!nu pot aparea vineri la munca oarecum mahmura :-" :D

    ReplyDelete
  4. data poate suferi modificari in ideea k nah joi spre vineri sau vineri pe sambata...in functie de disponibilitatea oamenilor...se voteaza...in principiu e important sa ne strangem...+++ vroiam asha in ideea k unii pleaca acasa pe weekend... si nah sa nu ne confruntam cu problema asta...mai vedem

    ReplyDelete
  5. anyways, i'm in ;) vedem cum facem sa fie bine...;)

    ReplyDelete