Saturday, February 13, 2010

Tu ce faci la PR de cariera? -messenger version-


O simpla intrebare, cel mai vag subiect de examen. Rezultatele:







R1: habar n-am bah
R1: :))
R1: da tu ce faci?

R2: am mancat o pizza pana acum
R2: nu prea ne-au venit idei
R2: tu?

R3: sincer?
R3: un cacat
R3: first of all nu stiu daca am inteles bine ce avem de facut
R3: asa ca am scris de la primul an de facultate in cluj si primul job in cluj
R3: de ce ma renuntat si ce am invata din experientele respective
R3: prea mulze bla bla uri
R3: mai bn iti dau proiectul

R4: eu fac cu x
R4: si facem ptr altcineva
R4: am cautat niste job-uri ptr persoana respectiva
R4: le-am descris un pic si cam asta
R4: sa vedem ce mai facem in continuare

R5: pr de cariera
R5: pt o studenta la socio

R6: pffff
R6: eu cu x cu y si cu z
R6: nu ne-am decis
R6: e important?

R7: buna
R7: nu prea stiu nici eu ce sa fac am mai intrebat si nu stiu nici fetele,tu ce faci?
R7: te rog da-mi o idee daca ai
R7: sau tu faci in echipa?


R8: m-ai lovit
R8: nu stiu..n-am nicio idee
R8: u c fc?

R9: c tare esti
R9: buna intrebare
R9: acu am vzt cam c vrea profu
R9: si incerc sa-i dau o forma
R9: sa-mi gas ceva
R9: fix pix
R9: nu mg

R10: nu stiu c sa fac...
R10: chiar ma gandeam
R10: sa ma ajuti
R10: si p mn
R10: cu idee

R11: dar voi ati terminat deja?

R12:habar nu am . o sa ma gandesc maine la ceva
R12:nu ma stresez prea tare
R12:tu ce faci?

Numele au ramas anonime, sper sa nu va suparati, acest articol este doar ca sa va dati seama ca toti suntem in aceeasi oala. Bafta la creatie ;)

Paul

5 comments:

  1. Cred ca va fi tare interesant. Ma gandesc ca ideea profului a fost aceea de a ne lasa pe noi sa ne manifestam creativitatea si de aia probabil nici nu ne-a dat prea multe detalii. Asadar cred ca vor fi destul de variate proiectele. Probabil unii vor face PPT, altii filmulete altii prezentare libera... Ramane de vazut. Bafta tuturor.

    ReplyDelete
  2. Problema este ca toata lumea sa apuca de proiecte cu o zi inainte, nu stiu ce calitate o sa fie :p

    ReplyDelete
  3. scopul profului cred k este sa ne faca sa visam si sa vada ce perspective de viitor avem...de asta prefera sa ne avem pe post de clienti si sa ne cream propriul pr de cariera. sa nu uitam k e sociolog si vrea sa masoare comportamnete si atitudini...so...dream all day long;)

    ReplyDelete
  4. Cu siguranţă acum în sesiune e cel mai greu să visezi...dar viaţa ne învaţă că nimic nu este intamplator şi totul poate deveni posibil.Să aveţi spor

    ReplyDelete
  5. mai sunt 9 ore pana la predare si in afara de ce va deveni Gigel al meu, nu stiu mare lucru. pot spune ca ma bazez pe inspiratie de moment datorata somnolentei ce va atinge cote maxime. "succesuri" tuturor si felicitari celor care au trecut cu brio:)

    ReplyDelete