Wednesday, February 10, 2010

Inainte si dupa examen

Inainte de examen


Stim cu totii cum e in sesiune, si mai ales cred ca simtim cu totii chinul prin care trecem pentru examenul de antropologie. Ca sa nu mai adaugam faptul ca habar nu avem la ce ora este examenul (asta e valabil pentru grupa 3), ca nu stim in ce ordine intram si ca habar nu avem ce o sa ne intrebe domn` profesor.

Acum sa va zic eu ce stiu, niste tips and tricks-uri, pentru ca am o prietena care e la sociologie si a dat exact aceeasi materie cu el anul trecut.Cica, spre surprinderea mea, trage profu’ de tine chiar daca nu stii.Nu se poate copia la el, imi zicea prietena mea ca nu poti misca un deget. La sociologie a pus foarte mare accent pe curentele alea de la sfarsitul cartii.Mi-a spus ca la ei pe orice bilet era un curent (evolutionism, difuzionism, particularism etc…le stiti voi).Nu stiu daca si la noi va fi la fel, dar va recomand sa invatati curentele alea, macar strictul necesar.Din cate am inteles sunt foarte importante pentru el.

In rest…ce sa va zic?Aveti grija cu cafeaua si sa aveti mult spor.Hai ca trece si asta si mai avem unul si am terminat si cu semesterul asta.


Pucca


Dupa examen


Am fost astazi la examen, toata lumea era cu cartile pe hol, ingrasau porcul in ajun. Am aflat ca se intra in ordine alfabetica, examenul vostru incepe la ora 12 sau 8 jumate in T II 6 nu se stie sigur, calculati-va cam pe la ce ora ati intra voi din punct de vedere alfabetic (fiecare persoana sta aproximativ 10 minute). In sala intrati doar cu foaia si sa nu incercati sa copiati pentru ca nu puteti. Proful o sa va ajute la subiecte foarte mult, daca nu intelegeti va explica si va aduce pe drumul cel bun. Examenul este lejer iar notele se iau pe cat de bine stii sa argumentezi. Un exemplu de bilet de examen: 1 etnocentrismul 2 etapele cercetarii sau 1 pregatirea pentru cercetarea de teren 2 relativismul cultural, se dau si functionalismul, evolutionsimul etc. Deci nu pe orice bilet se gaseste un curent. Spor la invatat.


Paul


No comments:

Post a Comment