Tuesday, February 9, 2010

Semestrul 5 in 1

Un articol pentru semestrul 5 in 1 care umreaza, pentru ca noi atunci cand terminam facultatea sa nu putem spune "am fi putut" :

Stau cateodata si ma gandesc la cate am fi putut sa infaptuim pana acum...si ma apuca asa o nebunie euforica crunta.Trec toate pe langa tine..si dintr-o data te trezesti ca n-ai facut nimic frate!Nimic din ceea ce ti-ai fi dorit sa faci pana acum.Si parca vrei sa le faci pe toate intr-un moment de curaj, dar iti dai seama ca timpul lor a trecut demult, ca ai ajuns la un alt nivel cultural, social si spiritual si ca nu ti se mai potrivesc.Ai arata prea ridicol sa te joci acum in nisip cu formele si cu galetusa, sau sa incerci sa zbori cu niste aripi confectionate din hartie.Ce stiu eu ce nebunii ti-au trecut tie sau mie prin cap atunci si nu le-am facut.Acum regreti..stiu ca regreti.Si eu regret!Iti dai seama ca ai crescut si ca e momentul sa fii MATUR.

Matur..ce cuvant urat.De ce nu poti sa ramai un copil nebun toata viata?

Si cati oameni...Doamne cati oameni trec prin viata ta si nu apuci sa ii cunosti cum trebuie!Poate ca sute de oameni puteau sa-ti fie prieteni dar tu nu i-ai vazut...si nici ei nu te-au vazut pe tine.Poate ai ratat oameni de valoare pentru ca erai prea ocupat cu rutina ta din fiecare zi.Sau poate erau ei prea ocupati, cine stie?Poate ca si acum trec pe langa tine si tu nu-i vezi!Ma pufneste rasul...pe bune!Cat de limitati suntem!

Nu poti sa ai TOTUL.Si mai ales..nu poti sa faci totul asa cum iti doresti.Imprejurarile si mintea prea mecanica te impiedica sa fii liber atat mental cat si fizic.Si ce e mai ciudat, este ca suntem limitati fara sa ne dam seama uneori.Societatea asta spurcata ne "robotizeaza" si ne indoctrineaza intr-un stil macabru.

Am fi putut sa colectionam fluturi...sau am fi putut sa ne jucam de-a pestii...sau am fi putut sa sarim in cap in zapada.Ma napadesc ideile acum..am fi putut sa ne dam cu schiurile pe iarba uda..am fi putut sa facem ce visam noaptea.Doamne cate am fi putut face...si n-am facut nimic.De ce?Pai...nu stiu.Am putea sa ne gandim acum..am fi putut sa ne gandim si atunci.

Traieste si fa orice nebunie iti vine sa faci acum!Pentru ca in viitor sa nu te napadeasca gandurile si sa-ti spui..."am fi putut..."

Pucca

No comments:

Post a Comment