Friday, March 12, 2010

Lista banchet

Am fost astazi si am vorbit cu cei de la agentie, am inchiriat un autobuz de 50 de persoane. Data am stabilit-o pe 12 iunie. Trebuie sa stiu pana pe data de 19 Martie cine vine sigur la banchet, atunci trebuie sa dau lista finala. Daca imi spuneti dupa aceasta data veti putea veni dar pretul va fi mai mare. Astfel va rog anuntati-va toti colegii iar in cazul in care nu sunt pe aceasta lista va rog sa imi spuneti si sa ii trec.
Cei care sunt pe lista si inca nu mi-au platit avansul astept sa imi dati banii pana pe data de 26 Martie (daca sunt persoane care nu pot pana atuci va rog sa imi spuneti si rezolvam noi cumva)

Va multumesc
Paul

Cei care au platit avans:

1. Toarcea Crenguta (25 E)
2. Sucu Cristina (25 E)
3. Solovastru Andrei (30 E)
4. Adelina Leescu (25 E)
5. Fatu Cristina (25 E)
6. Bogdanescu Irina (25 E)
7. Mortoiu Ioana (25 E)
8. Marin Gabriela (25 E)
9. Ivan Mihaela (25 E)
10. Malancu Razvan (25 E)
11. Gherghut Bianca (25 E)
12. Bertea Bianca (30 E)
13. Harai Timeea (25 E)
14. Spoiala Madalina (50 E)
15. Bularca Amelia (25 E)
16. Chezan Ana Maria (25 E)
17. Ana 2 (25 E)


Cei care nu au platit avansul:

18. Toma Bogdan
19. Ratoi Catalina
20. Toma Alina
21. Munteanu Oana
22. Pantelemon Ana
23. Radu Bianca
24. Vatui Andreea
25. Neagu Andreea
26. Chitu Costina
27. Bocioroaga Laura
28. Goia Alexandra
29. Chircu Cristina
30. Hodor Simona
31. Paun Alina
32. Chiojdoiu Silvia
33. Capbun Mirela
34. Serban Mirela
35. Sicoe Andreea
36. Serban Elena

5 comments:

  1. "PRIETEN"? Parca era fara "bagaj" suplimentar!

    ReplyDelete
  2. Nu stiu daca e ok sa ne aducem prietenii la banchet. Se presupune ca e bachetul nostru...ei ce sa caute? Au intrebat persoanele alea daca este toata lumea de acord? Poate ei cred ca merg intr-o excursie...sau un sejur romantic. Nu cred ca au inteles ce inseamna banchet pana la urma...

    ReplyDelete
  3. Acelor oameni care insista si insista si insista nu am ce sa le fac, am spus de preferat fara bagaj. Asa este frumos

    ReplyDelete
  4. ce sa-i pretinzi Clarei....era de asteptat...asa e ea :))

    ReplyDelete
  5. In primul rand daca aveati ceva de zis trebuia sa imi ziceti in fata sau macar, sa aveti bunul simt de a va semna. Ca de obicei insa, facem afirmatii ca sa ne aflam in treaba, dar din umbra ca sa nu suportam si consecinte.
    In al doilea rand da, PRIETEN, pentru ca asa cum eu i-am cunoscut colegii as fi vrut ca si eu sa ii cunoasca pe ai mei dar aceste randuri m-au asigurat inca o data de cata magarie si mizerie exista in anul nostru din partea unor persoane. Nu era vorba de nici un sejur romantic si nici nu aveam de ce sa cer permisiunea cuiva atat timp cat platesc, rectific, plateam pentru noi.
    In al treilea rand mi-am motivat alegerea iar cei care au avut urechi sa auda au inteles ceilalti nu, si nu as fi fost singura persoana care ar fi venit cu prietenul.
    In final va urez distractie placuta si sper ca nu va veti manca pe la spate si pe acolo.
    Regret ca m-am gandit vreodata ca am fi putut avea parte de un banchet cu adevarat reusit cand in jur exista atata ura, ciuda si "mancat pe la spate".

    ReplyDelete