Wednesday, April 14, 2010

Licenta banchet si curs festiv





Asa cum de Craciun toata lumea este ocupata sau ar trebui sa fie, asa suntem si noi acum in cautarea licentei potrivite pentru brazii profesorilor de la Iasi. Din cate vad eu toti lucreaza la licenta dar pe foaie este tot nimic.

Pe langa lucru la licenta colegii mai lucreaza si la organizarea a 3 banchete si 2.5 cursuri festive. (am putea sa facem si un workshop festiv) E foarte amuzant sa vezi furnicute la munca, mai ales atunci cand iese cu bataie :))

Am invitat lumea sa scrie pe blog dar nu prea s-a inghesuit. Am invatat de la mass media ca cel mai mult starnesti interesul cu polemici :D


Intrebarea mea pentru voi este: vreti sa facem si inca un banchet cu inca un curs festiv care sa ne puna sa ne stoarcem mintea de creativitate si sa ajungem la minunatul pret de 0?

P.S. Iubesc perioada asta a facultatii :))

15 comments:

  1. Oh boy oh boy! S-ar putea sa-mi placa discutia asta!:D
    Eu ma abtin de la orice fel de comentarii pentru ca stiu doar din auzite una alta. Tot din auzite am aflat ca vom fi 35 de oameni la banchet si ca 100 de lei pentru cursul festiv este mult prea mult. Ma bucur doar ca inca nu am aterizat in mijlocul acestor discutii. Desi ar fi cel putin distractiv:))

    ReplyDelete
  2. Eu am ajuns la concluzia ca nu e vorba de timp, de bani sau de alte motive...cred k e vorba despre a vrea sau a nu vrea! De asemenea, cred ca majoritatea vrea sa bifeze banchetul si ATAT...eu chiar mi-ash dori sa raman cu o amintire doua...fie ca o voi avea din Bulgaria fie ca o voi avea de la nuj ce bal mascat...mi-e indiferent...dar acum sa fim seriosi ce-i mai distractiv??? sa mergi undeva cateva zile sau cateva ore...
    Vrem nu vrem o sa treaca si asta...acum depinde si cum...

    ReplyDelete
  3. Pot sa va rog sa ma puneti in tema cu celelalte variante de banchet, ca sa pot participa activ la discutie?:D

    ReplyDelete
  4. Cu primul banchet s-a pornit de la conceptul "nu e nevoie sa vina toata lumea" si ne-ai trimis massul ala "cine n-are bani sa-mi zica si-i dau eu" care n-a picat deloc bine multora. Dupa care au aparut varianta la pret redus si balul mascat pt cei care au zis k mai bine mai ieftin decat sa-i bagam mana in buzunar lui Paul. Cred k problema nu tine atat de pret cat tine de de chestia asta. S-a uitat k e mai important sa facem ceva frumos sa ne simtim bine impreuna si e greu s-o dregi acuma la sfarsit.

    ReplyDelete
  5. Eu (sub)-inteleg corect ironia din varianta "optimizata" la costuri 0? :D
    Se poate totusi sa mergem undeva pe un camp unde sa nu platim niciun serviciu prestat de "organizatori plictisiti de evenimente" si sa ne facem un curs festiv si un banchet ca in povesti; dar nici asta nu o sa se intample pt ca "majoritatea a votat pentru..." (un exemplu ar fi acela cand, pt stabilirea pachetului optim de curs festiv s-a hotarat!irevocabil( de persoanele organizatore)* ca se va aplica tariful de 95 ron/pers. Pai nu?! de ce sa dam 55ron(pachetul platinum care ne-ar satisface adevaratele noastre nevoi) cand putem da 95 pe SuperPremiumUltimumMegaEffect...!!? e foarte adevarat (not!) ca o sa ma bucur taaare atunci cand masina de facut baloane se va pune in functiune iar eu voi zburda ca un copil retard incercand sa le sparg ( pe toate ! ca d'aia dau bani, sa ma bucur deplin de toate serviciile oferite; o sa-mi placa si toca pe care o voi primi acasa!!!(cred k in prima saptamana de dupa o sa si dorm cu ea pe cap), dar cel mai mult o sa fiu multumit si impacat ca am dat niste bani pt ca Dl. Decan sa aiba ca amintire de la noi nu's-ce medalie sau/si trofeu, poza-tablou cu studentii de la CeiRatatiProfesional etc.
    Cat despre banchetu' din Bulgaria..., cu totii poate facem eforturi sa-l achitam dar cel putin e DOAR PT NOI!cu adevarat special si dedicat noua; macar pt. prima si ultima data cand o da fim doar noi, pt. noi.

    * -persoane scutite integral de plata ce obliga majoritatea sa plateasca :)

    ReplyDelete
  6. ieri, la ora 6.30, eu si Mihaela Popa, am chemat un domn de la firma Art Asociation, pentru a ne prezenta oferta pentru organizarea cursului festiv. Ma enerveaza ca intodeauna se gaseste cineva sa comenteze cate ceva! ne-am hotarat de comun acord cu ceilalti 30 si ceva de colegi, asupra carui pachet de servicii optam...s-a ales pachetul de 95 de ron. Acest pachet contine:
    Pachetul Platinum Plus

    - inchiriere roba

    - toca (se pastreaza ca amintire)

    - esarfa personalizata (ramane la absolvent)

    - fotografii digitale individuale si de grup

    - filmare eveniment

    - inscriptionare pe suport media DVD fotografiile si filmul

    - carcase DVD personalizate x nr. de persoane

    - diploma cu snur

    - sampanie si piscoturi (absolventi, invitati, profesori)

    - flori x nr. de persoane

    - flori pentru profesori

    - diplome pentru profesori

    - medalie pentru seful de promotie

    - album foto digital

    - ornamente florale

    - masina baloane

    - invitatii profesori
    In plus, masa/ sau mai bine spus bufetul suedez va avea si sucuri, apa minerala, plata, prajituri si alte gustari care vor fi servite de personal calificat...momentan nu am contractul sa va mai zic si celelate detalii pentru ca e la Mihaela.
    Vreau sa intelegeti ca nu se mai putea astepta, pentru ca mai sunt doar 3 saptamani pna la cursul festiv. Unii au zis ca de ce nu facem invitatiile noi, ideea e ca alea costa vreo 2-3 lei de caciula...si ma cam indoiesc ca cineva chiar se apuca sa umble si sa faca un text cat mai bun. partea cu textul e ok...daca cineva se ocupa si il trimite pana la sfarsitul saptamanii e foarte bine.

    Mai exista o problema...sau mai bine zis ceva asupra caruia trebuie sa ne punem de acord...culoarea esarfelor personalizate care vin asezate peste roba neagra. Culorile asupra carora trebuie sa ne hotaram sunt: rosu, albastru, galben, verde si gri.
    Si daca Paul a vrut sa zica ceva cu subinteles despre cheltuieli 0, vreau sa se gandeasca ca e in aceiasi situatie.
    Si despre problema banchetului, nu are rost sa mai purtam discutii...sunt doua pentru ca fiecare are dreptul sa aiba o mica petrecere de terminare a anului..in functie de posibilitati. Stiam cu inca de la inceput ca vor fi discutii...asa suntem noi...si pana la urma de aia avem discernamant si personalitate ca sa alegem ce e mai bine pentru noi, dar in unele cazuri si pentru buzunarele noastre si a parintilor nostri.
    Deci sunt doua banchete, unul in Bulgaria, si altul pe 6 mai sus la cetate, care costa 100 ron, pe langa care se vor mai adauga niste banuti, cat mai putini posibili pentru trupa live sau dj...in functie de preferintele voastre. Ir cursul festiv va fi numai si numai unul pe 8 mai, la ora 10 la Reduta. Ne vom intalnii insa mai devreme pentru sedinta fost...pozele pt album.

    ReplyDelete
  7. si dragul meu razvan...tocmai de aia s-a votat...ca sa nu apara discutii...si daca noi organizatorii suntem plictisiti de ce nu ai facut tu singur tot.Sunt sigura ca nu s-ar fi suparat nimeni.Ce usor e sa vb?!nu?!ieri de ce nu ai avut destul curaj sa afirmi asta de fata cu toata lumea. Si dragul meu coleg...nu stiu cum se face ca majoritatea dintre voi care mergeti in Bulgaria ati avut ceva de comentat despre cei 40 ron in plus...care cuprinde mult mai multe chesti decat ce ai vrut sau ma rog ai subliniat tu. Si vreau sa nu uitam ca acest curs festiv...va fi pentru unii primul si la el vin parinti, prieteni si alte rude...si ca facem asta pentru noi. Dar daca tot esti asa de frustrat pentru masina aia de baloane si celelalte o sa incercam sa rupem contractul ala afurisit!ce zici...??

    ReplyDelete
  8. draga mea andreea,
    hai sa te lamuresc in cateva privinte: "serviciu prestat de "organizatori plictisiti de evenimente" -faceam referire la Art Asociation- ma gandesc ca nu e firma ta de evenimente, am dreptate? daca nu, scuza-ma! n-a fost cu intentie :D
    s-a votat cu (mult) mai putin de jumatate dintre cei 104 care suntem, sa fi fost vreo... 28 ? !!!( hai sa-ti mai zic una tare: erau numele unor persoane pe lista, dar in sala nu! si culmea- "au votat" pt 95 ron, frumos, nu?!
    spuneai ca toti am fost instiintati de alte oferte care nu ne-ar fi convenit...; eu nu am primit niciuna!
    cat despre punctul meu de vedere exprimat ieri, sunt sigur ca l-au auzit mai mult de jumatate din persoanele care au ramas dupa seminarul de planif. media.
    vrei sa-ti mai zic? am vorbit atunci si cu reprezentantul firmei AA si mi-a spus ca nu ar fi nicio problema daca am scoate cativa itemi din lista minunata de 95 ron.
    eu doar mi-am exprimat parerea, n'am dat cu paru', pana la urma sunt banii mei si ma gandesc bine pana sa-i scot din buzunar(deci nu-mi convine sa-i dau pe chestii inutile)dar daca asa s-a votat... :)))));
    ce treaba are asta cu banchetul? cred k e alta mancare de peste ;)
    iar ceea ce te "enerveaza ca intodeauna se gaseste cineva sa comenteze cate ceva!", ...asta o sa fie intotdeauna asa, nu esti singura persoana care are dreptatea( pt toti). vorbesti serios in privinta contractului? hai sa-l rupem! da' sa se voteze =)))))
    te salut!

    ReplyDelete
  9. aaa! Am inteles, vreau sa-mi cer scuze; acum totul mi-e mai clar. Platim 40 ron/pers. in plus pt. toca, florile si diplomele profesorilor. E corect ;)
    la link-ul de mai jos va lamuriti si voi:

    http://www.festivitati-absolvire.ro/index.php?/oferte-festivitati-absolvire-pachetul-platinum.html

    ReplyDelete
  10. Bah fratilor..in primul e mega de cacat ca am ajuns aici.Adica eu nu stiu cum naiba s-a ajuns la polemica si certuri de la un eveniment care trebuia sa fie prea tare si prea frumos pentru noi.Si aici ma refer si la cursul festiv si la banchet.Problema e ca suntem 100 de oameni si e normal sa nu vrea toata lumea acelasi lucru.Daca am fi fost in clasa a-3a si ar ai fi zis doamna invatatoare ca trebuie sa platim 100 de ron...atata plateam.Da' trebuie sa decidem noi si asta inseamna ca suntem supertari si supersefi.Am ramas tot la mentalitatea de clasa a 3-a.Da...intr-adevar...ofertele alea pentru cursul festiv trebuia postate intai undeva..pe mail, pe blog, dat sfoara in tara la cursuri timp de cateva zile,ca sa stim si noi variantele si numai dupa aceea decis care este oferta ok (eventual organizata o intalnire cu toti care doreau sa vina pentru cursul festiv, tocmai pentru a vota, iar daca nu veneau toti atunci nu aveau ce sa comenteze cei care nu au venit)..desi sincera sa fiu, pe mine nu ma deranjeaza pretul de 1 milion pentru cursul festiv, dar ma gandesc ca sunt altii pe care ii deranjeaza, nu au, sau pur si simplu..vorba lui Razvan "pana la urma sunt banii mei si ma gandesc bine pana sa-i scot din buzunar(deci nu-mi convine sa-i dau pe chestii inutile)".Dar..(exista un mare "DAR"), daca nu ne dam interesul toti si nu mergem toti sa ne interesam de evenimentele astea importante care o sa aiba loc...nici nu avem cum sa fim toti multumiti.Nu ne-am dat niciunul silinta destul.La fel cum nu si-a dat nimeni silinta sa umple amarata aia de lista de banchet pentru varianta a doua.Pentru ca sa fim sinceri...aia era aproape MOCA.Se putea lejer sa se umple un autocar si am fi fost mai multi.Asa ca lasati polemica si mai bine ne gandim cum ar fi intr-adevar mai bine sa facem pentru ca nu mai suntem copii.Si e aiurea ce poate sa se intample intre niste oameni care se presupune ca termina facultatea peste 2 luni.
    Nu am colaborat destul unii cu altii...ne-a durut la basca unii de ceilalti.Eu asa zic...

    ReplyDelete
  11. Inca se mai poate umple lista aia cu varianta 2 astept lume :) inca 19 persoane

    ReplyDelete
  12. A da..si inca ceva :D...nu vreau sa supar pe nimeni prin ce am zis acolo.Da' simteam si eu nevoia sa imi zic parerea.:D pace in lumeeee ;))

    ReplyDelete
  13. Mhhh da...a fost mai ceva ca la piata...e distractiv sa vezi cum se negociaza k in piata Traian:)). Iar inprivinta cu votatul nu cred k a fost prea corect. a stiut cineva k va veni baiatul acela de la nush ce agentie sa ne prezinte oferte? Poate daca eram anuntati din timp pe una dintre caile de comunicare in masa(mess, mail, blog) ar fi stiut mai multi despre ce se va discuta si probabil veneau mai multi pt a vedea oferetele si a vota. Asa, sincer, multi nu se ingesuie sa vina la "scula de grafician" k sa faca braaaainstorming-uri pana la ora 20:30 seara. Data viitoare cand vrem prezenta sa mai si anuntam lumea despre ce se negociaza in viitorul apropiat. Luati ex de la Paul...aviz celor care trebuie sa auda. Scz daca se simte careva..:)

    ReplyDelete
  14. Mai daca discutiile decurg ca la piatza, e domeniul meu..de precupetz ce sunt:)) glumesc...sunt de acord cu fiecare in diferite masuri...insa parerea mea sincera este ca e mult 95 de lei...si apropo orice contract are si o clauza de reziliere;)deci nu e prea tarziu sa ne razgandim:P...
    P.S.: @ Razvan "Cat despre banchetu' din Bulgaria..., cu totii poate facem eforturi sa-l achitam dar cel putin e DOAR PT NOI!" > Mare dreptate ai;););)

    ReplyDelete
  15. This is so wrong... frumos ar fi fost sa ne anuntam intre noi... mai mult decat o postare pe mail..de aia se pierde informatia undeva pe drum si nu mai ajunge nici cand o sa terminam noi...sustineti-va ideile si vindeti-va produsul, cred ca asta am invatat pe parcursul a trei ani de facultate, macar atat. si daca acele 28 de persoane au decis pentru restul 100, nu mai e fair play. si de aia traim intr- o tara libera ca se ne putem spune parerile...the end..:D

    ReplyDelete